در قالب همکاری جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان استان صورت گرفت؛

امضا توافقنامه اجرای طرح نوآوری و شتابدهی جوانان در استان مرکزی

۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۹ کد : ۲۸۸۱۵ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
توافقنامه اجرای طرح نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی، توسط سرپرست جهاد دانشگاهی و مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی امضا شد.
امضا توافقنامه اجرای طرح نوآوری و شتابدهی جوانان در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده  سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی 1۴ اسفندماه در نشست مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان استان، اظهارکرد: طرح منش با نگاه و مشی کشوری در مسیر تربیت و آموزش جوانان ایده پرداز و توسعه فرهنگ ایده پروری تدوین شده است و جوانان مستعد و علاقمند تا ورود به مراکز رشد و پارک های علم و فناری یا پیوستن به یک سرمایه گذار و راه اندازی کسب و کار در قالب این طرح مورد حمایت همه جانبه قرار خواهند گرفت .

 

عابد حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری با جهاد دانشگاهی در عرصه ای دیگر در حوزه جوانان تاکید کرد: خروجی طرح منش نباید کلاس و کارگاه آموزشی باشد، در واقع اجرای این طرح حتما باید برای جوانان آورده و دستاورد داشته باشد.

 

وی افزود: نگاه کارگاهی به این طرح فقط از دست دادن منابع را در پی خواهد داشت و انتظار می رود که با تجربه ای که جهاد دانشگاهی دارد و شرح خدمات مرکز نوآوری و شتابدهی، شاهد تحولی خوب در سطح شهر و استان باشیم.

 

تبلیغات فراگیر و دعوت از کلیه جوانان مشمول این طرح از دیگر خواسته های حقدادی برای دستیابی به اهداف این طرح بود.

 

منبع: ایسنا مرکزی


نظر شما :