اعلام فراخوان جذب و پذیرش ایده های نوآورانه در مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی

۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۱ کد : ۲۹۵۴۰ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی از پذیرش و جذب ایده‌های نوآورانه، خلاقانه و فناورانه در مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان خبر داد.
اعلام فراخوان جذب و پذیرش ایده های نوآورانه در مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، تصریح کرد: مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاد دانشگاهی استان بـا مأموریت شتابدهی به  کسب‌وکارهای نوپای فرهنگ ‌بنیان در بستر تجاری ‌سازی ایده‌های نوآورانه در زمینه تولید محصولات و ارائه خدمات مؤثر تشکیل شده است.

وی افزود: فعالیت محوری این مرکز، شناسایی، توانمندسازی، تربیت، شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری بر سرمایه‌های مستعدِ جوان در قالب گروه‌های نوپای خلاق و تلاش برای توسعه و تبدیل آنها به مؤسساتی مستقل، پایدار و مولد محتوا است.

غفاری زاده خاطرنشان کرد: از جوانان ایده پرداز، خلاق، نخبه و نوآور، مخترع و مبتکر، دانش آموز، دانشجو و فارغ التحصیل و سایر علاقه مندان و فعالان کارآفرینی و نوآوری که دارای ایده یا طرح، محصول نوآورانه، خلاقانه و فناورانه می باشند دعوت می شود تا در انجام این رسالت اجتماعی با مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی همگام شوند.

سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی محور این فراخوان را شامل سلامت، صنایع خلاق فرهنگی، فناوری اطلاعات عنوان کرد.

این مقام مسوول در پایان اظهارکرد: خدمات این مرکز  نظیر اختصاص فضای کار اشتراکی، سرمایه گذاری اولیه، مربیگری و منتورینگ، آموزش های کسب و کار و سایر خدمات فنی، تجاری و سرمایه گذاری به کسب و کارهای نوپا کمک خواهد کرد تا در تبدیل ایده های خود به استارتاپ ها و محصولات فناورانه در کوتاهترین زمان گام بردارند.
 
شایان ذکر است؛ علاقه مندان می توانند جهت اطلاع بیشتر با شماره 08632792850 تماس حاصل نمایند و یا به سامانه manesh.acecr.ac.ir 
مراجعه کنند.


نظر شما :