در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری با کارآفرین جوان طراح مد و لباس در استان مرکزی

۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۲ کد : ۲۹۸۹۶ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی، تفاهم­ نامه ای با پیشران تولیدکننده و طراح مدو لباس منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری با کارآفرین جوان طراح مد و لباس در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی مدیرسازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال فارغ التحصیلان جهاددانشگاهی استان و مدیر اجرایی این طرح در این رابطه، اظهارکرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه ‌ای اجرا می­‌شود.

وی بیان کرد: در مرحله اول، شناسایی مزیت‌های جغرافیایی و شناسایی زمینه همکاری فعالان بخش خصوصی و غیردولتی، در مرحله دوم توانمندسازی، استعدادسنجی، مشاوره هدایت و آموزش متقاضیان و در مرحله سوم مشارکت کارآفرینان، خیرین و افراد پشتیبان در این طرح پیش بینی شده است.

غنی پور با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح، ایجاد اشتغال پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: اتصال مشاغل خانگی به بنگاه‌های بزرگ‌ تر، تقویت، ارتقایی کمی و کیفی و استانداردسازی محصولات و کمک به فروش و اتصال به بازار محصولات متقاضیان در قالب این طرح دستور کار قرار دارد.

لازم به ذکر است؛ تفاهم نامه همکاری با پیشران تولید کننده و طراح مد و لباس خانم مهشید قناتی کارآفرین جوان و جوان ترین مدیر و مربی آموزشگاهی دارای سابقه تدریس در شبکه استانی در رشته طراحی دوخت،استاد افتخاری دانشگاه هنر کاشان در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی منعقد شد.

 


نظر شما :