استقرار مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی در ستاد مراکز نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۳ کد : ۳۰۱۳۲ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی از استقرار مرکز نوآوری و شتابدهی(منش) جهاددانشگاهی استان در محل ستاد مراکز نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی با همکاری کارخانه نوآوری آفتاب(کارنا) خبر داد.
استقرار مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی در ستاد مراکز نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، گفت: طرح منش در راستای تلاش جهت ارائه خدمت به جوانان خلاق و دارای ایده کسب و کار با کارفرمایی وزارت ورزش و جوانان و اجرای جهاددانشگاهی با حضور جوانان 18 تا 35 سال اجرا می شود.


وی افزود: طرح ایجاد مراکز نوآوری و شتابدهی با توافق انجام شده بین سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با هدف شناسایی جوانان خلاق و کارآفرینی و شتابدهی کسب و کارهای فناورانه آنها در 13 استان کشور از بهمن ماه سال 99 آغاز شده است.


غفاری زاده هدف از راه اندازی مراکز نوآوری و شتابدهی را شناسایی و پرورش ایده‌های نو و استمرار فعالیت‌های نوآورانه در محور صنایع خلاق فرهنگی، فناوری اطلاعات و سلامت بیان کرد.


این مقام مسوول در پایان خاطرنشان کرد: به همین منظور زیرساخت های لازم جهت استقرار مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان در محل ستاد مراکز نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با همکاری کارخانه نوآوری آفتاب(کارنا) ایجاد شده است.


نظر شما :