به مدت یک ماه؛

مجموعه رویدادهای "چاره جو" در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۸ کد : ۳۰۱۶۵ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
مجموعه رویدادهای چاره جو با موضوع فناوری اطلاعات ماه و با حضور منتورهای این حوزه و صاحبان ایده در خصوص فناوری اطلاعات از ششم اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد.
مجموعه رویدادهای "چاره جو" در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجموعه رویدادهای چاره جو با موضوع فناوری اطلاعات ماه و با حضور منتورهای این حوزه و صاحبان ایده در خصوص فناوری اطلاعات با بررسی ایده های وب سایت خدمات مالی و حسابداری، سیستم صرفه جویی در مصرف آب، خدمات بیمه ای از ششم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد.

رویداد چاره جو با رعایت پروتکل های بهداشتی بر مبنای حل چالش ها، ایده های مطرح شده را بررسی و طی یک برنامه علاوه بر کارگروهی، کارگاه های آموزشی و جلسات منتورینگ برگزار تا ایده ها هر چه بیشتر به سوی پختگی گام بردارند.


در این رویداد مربیان و مشاوران حوزه فناوری اطلاعات به طور مداوم با حضور در محل مرکز نوآوری و شتابدهی به سوالات و ابهامات ایده پردازان پاسخ می دهند.


لازم به ذکر است؛ متقاضیان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اراک-خیابان شهیدان رجایی(هپکو)- روبروی ساختمان مرکزی دادگستری استان مرکزی - مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی واحد استان مرکزی مراجعه و یا با شماره تلفن08633679882 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :