با هدف شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان صورت گرفت؛

همکاری بنیاد نخبگان استان مرکزی با مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۷ کد : ۳۰۳۸۴ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
در نشست مشترک مسوولین مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان مرکزی و بنیاد نخبگان استان بر همکاری متقابل جهت اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان مرکزی تاکید شد.
همکاری بنیاد نخبگان استان مرکزی با مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ در نشست مشترک بررسی همکاری های بنیاد نخبگان استان مرکزی و مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاد دانشگاهی  بر همکاری متقابل در جهت اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان مرکزی تاکید شد.

دکتر حامد دیلمی رییس بنیاد نخبگان استان مرکزی در این نشست بر آمادگی بنیاد در خصوص همکاری مشترک در اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان مرکزی به ویژه در زمینه برگزاری رویدادهای فناورانه تاکید کرد.

همچنین در این نشست مسوولین مرکز نوآوری و شتابدهی جهادانشگاهی استان گزارشی از اقدامات انجام شده در این مرکز و برنامه های در دست اقدام را مطرح کردند.

گفتنی است؛ مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاد دانشگاهی استان مرکزی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان با اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان مرکزی با بسترسازی جهت برانگیختن جوانان و ایده پردازان دانشگاهی و تجاری سازی ایده های نوآورانه در حال فعالیت می باشد.


نظر شما :