با حضور تسهیلگران و مشاوران صورت گرفت؛

برگزاری نشست تخصصی عوامل اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی استان مرکزی در کمیجان

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۳ کد : ۳۰۵۴۳ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
به منظور عملیاتی نمودن طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی و اتصال زنجیره تولید در استان، نشست تخصصی عوامل اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان با تسهیل گران و مشاوران شهرستان کمیجان برگزار شد.
برگزاری نشست تخصصی عوامل اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی استان مرکزی در کمیجان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پورخندابی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان مرکزی در ابتدای این نشست با بیان اینکه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار در حوزه مشاغل خانگی اجرای می شود، افزود: اشتغالزایی پایدار، اتصال به بازار متقاضیان از طریق راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، بازاریابی و بازارسازی از جمله فعالیت های اصلی این طرح در دوران کرونا است که در راستای کمک به اقتصاد خانواده صورت می گیرد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح آشنایی متقاضیان با ایده پردازی، نحوه راه اندازی کسب و کار و شناسایی فرصت ها در کسب و کارها، آشنایی با مفاهیم کسب و کار و ارتقاء بسته بندی و برند سازی و تجاری سازی محصولات است.


در این نشست تخصصی، تسهیلگران و مشاوران کمیجان به ارایه نظرات خود در خصوص اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در این شهرستان پرداختند.


گفتنی است؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :