سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی :

جهاد دانشگاهی باید با تکیه بر تجارب و سوابق خود در جهت هدفمندسازی و کاربردی کردن دانش آن هم با روحیه جهادی ،در راستای جهش علمی و پاسخ به نیازهای روز کشور و بر طرف کردن دغدغه های مردم و مسئولین گام بردارد.

۲۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۹ کد : ۳۰۵۷ اخبار عمومی تاپ خبر
نشست خبری آیت الله دری نجف آبادی با ایسنا با حضور مسعود شهرجردی سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار گردید، آیت الله دری نجف آبادی در این نشست به بیان مطالبی در خصوص چهل سالگی انقلاب اسلامی ، یادواره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ، تحریم ها ، سیستم مدیریت و همچنین روند خصوص سازی در استان مرکزی پرداخت.
جهاد دانشگاهی باید با تکیه بر تجارب و سوابق خود در جهت هدفمندسازی و کاربردی کردن دانش آن هم با روحیه جهادی ،در راستای جهش علمی و پاسخ به نیازهای روز کشور و بر طرف کردن دغدغه های مردم و مسئولین گام بردارد.

مسعود شهرجردی :جهاد دانشگاهی باید با تکیه بر تجارب و سوابق خود در جهت هدفمندسازی و کاربردی کردن دانش آن هم با روحیه جهادی ، در راستای جهش علمی گام بردارد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، حضرت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک نشست خبری را با ایسنا در ساختمان جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار نمود.

در این نشست خبری که با حضور مسعود شهرجردی سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار گردید، آیت الله دری نجف آبادی به بیان مطالبی در خصوص چهل سالگی انقلاب اسلامی ، یادواره 6200 شهید استان مرکزی ، تحریم ها ، سیستم مدیریت و همچنین روند خصوص سازی در استان مرکزی پرداخت.

 مسعود شهرجردی در گفت و گو با روابط عمومی ضمن برشمردن مطالبات و دغدغه های نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد، جهاد دانشگاهی به عنوان مولود انقلاب اسلامی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دانش بنیان است، وی جهاد دانشگاهی را همواره و در طی سالیان تبلوری عینی از الگوسازی انقلاب برای رسیدن به نهاد علم و پژوهش  قلمداد کرد.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی افزود: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی واکاوی و بررسی کارنامه نهادهای بر‌آمده از متن انقلاب ، در فهم و درک راه طی شده و دستاوردها و تجارب گران­سنگ چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی سودمند و مفید است.

وی در ادامه گفت :جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش  در  سال­های اخیرکه کشور گریبان­گیر تحریم ­های اقتصادی است بیشتر نمود و بروز  داشته و دستاوردهای این نهاد برآمده از انقلاب در عرصه علمی و تحقیقاتی چشمگیر است.

شهرجردی افزود : جهاد دانشگاهی باید با تکیه بر تجارب و سوابق خود در جهت هدفمندسازی و کاربردی کردن دانش آن هم با روحیه جهادی ، در راستای جهش علمی و پاسخ به نیازهای روز کشور و بر طرف کردن دغدغه ها ی مردم و مسئولین گام بردارد.


نظر شما :