همکاری کارخانه نوآوری غرب کشور "آفتاب" با مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۸ کد : ۳۰۵۸۹ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
در بازدید مسئولان مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان مرکزی از کارخانه نوآوری آفتاب، بر همکاری متقابل در جهت اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان مرکزی تاکید شد.
همکاری کارخانه نوآوری غرب کشور "آفتاب" با مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مهندس علیرضا معدلی مسوول راه اندازی کارخانه نوآوری آفتاب در این بازدید آمادگی کارخانه نوآوری در خصوص همکاری مشترک در اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان مرکزی تاکید کرد.

همچنین در حاشیه این دیدار مسوولان مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان از بخش های مختلف کارخانه نوآوری آفتاب شرکت ماشین سازی اراک بازدید به عمل آوردند.

کارخانه نوآوری آفتاب(کارنا) براساس تفاهم‌ نامه چهارجانبه بین معاونت علمی ‌و فناوری ریاست جمهوری، ‌شرکت ماشین‌ سازی اراک و همچنین استانداری و پارک علم و فناوری استان مرکزی در شهریورماه سال گذشته به عنوان کارخانه نوآوری غرب کشور در شرکت ماشین‌ سازی اراک راه‌اندازی شده است.

گفتنی است؛ مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاد دانشگاهی استان مرکزی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان با اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان مرکزی با بستر سازی جهت برانگیختن جوانان و ایده پردازان دانشگاهی و تجاری سازی ایده های نوآورانه در حال فعالیت می باشد.


نظر شما :