با همکاری مرکز منش جهاددانشگاهی استان مرکزی؛

نحوه راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی شهری شهرداری اراک بررسی شد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۹ کد : ۳۰۷۱۰ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
در نشست مشترک مسوولان مرکز منش جهاددانشگاهی استان مرکزی با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اراک، نحوه راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی شهری شهرداری اراک مورد بررسی قرار گرفت.
نحوه راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی شهری شهرداری اراک بررسی شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان مرکزی با توجه به فعالیت در محور فناوری اطلاعات و با هدف بررسی راهکارهای همکاری و ایجاد بسترهای مشارکت های حداکثری ایده پردازان در طرح های نوآورانه، نشستی را در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اراک برگزار کرد.

در این نشست ضمن تشریح فعالیت های مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان مرکزی و برشمردن مسیرهای همکاری بین مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی و سازمان  فناوری اطلاعات و اراتباطات شهرداری اراک در خصوص راهکارهای هم افزایی بین مراکز نوآوری و رشد سطح شهر در راستای حل چالش های شهری گفت و گو شد.

در همین راستا امضای یک توافقنامه و همچنین پیشنهاد راه اندازی مرکز نوآوری شهری مورد توافق قرار گرفت.

یادآور می شود؛ طرح ایجاد مراکز نوآوری و شتابدهی با توافق انجام شده بین سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با هدف شناسایی جوانان خلاق و کارآفرینی و شتابدهی کسب و کارهای فناورانه آنها از بهمن ماه سال 99 در 13 استان کشور آغاز شده است.


نظر شما :