با همکاری پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینای جهاددانشگاهی؛

پایان ناباروری؛ دوباره روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۷ کد : ۳۰۷۲۷ معاونت پژوهشی
پخش برنامه تلویزیونی پایان ناباروری با همکاری پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینای جهاددانشگاهی مجدداً آغاز می‌شود و این قسمت با موضوع «درمان‌های دارویی ناباروری با علل زنانه» بیست و پنجم اردیبهشت ساعت نوزده به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.
پایان ناباروری؛ دوباره روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی به نقل از روابط عمومی مرکز درمان ناباروری ابن‌سینای جهاددانشگاهی، در این قسمت از برنامه، دکتر آتوسا کریمی، جراح و متخصص زنان و زایمان، فلوشیپ ناباروری و عضو هیأت علمی پژوهشگاه ابن‌سینا مهمان برنامه خواهد بود و درباره روش‌های درمان دارویی ناباروری در خانم‌ها توضیح می‌دهد.

تجویز دارو‌‌های محرک تخمک‌ گذاری روش درمانی اصلی برای زنانی است که به علت اختلالات تخمک‌‌ گذاری یا تنبلی تخمدان، مشکل ناباروری دارند. این داروها باعث تحریک عملکرد تخمدان‌ها، تنظیم زمان تخمک‌‌ گذاری و تکوین و آزادسازی تخمک می‌شوند.

 برنامه تلویزیونی پایان ناباروری زنان که با مشارکت گروه دانش شبکه چهار سیما و پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینای جهاددانشگاهی تولید می‌شود، به ابعاد مختلف سلامت باروری و ناباروری می‌پردازد.  

سری جدید این برنامه، با بخش‌های جدید و متنوع، مانند کلاس ناباروری و گفت‌وگو با زوج‌های نابارور، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و با اجرای مینا هاشمی و مجتبی حصامی، شنبه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.


نظر شما :