آموزش تخصصی ۱۱۰ متقاضی رشته خیاطی در طرح ملی مشاغل خانگی استان مرکزی

۰۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۶ کد : ۳۱۰۳۶ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی، دوره های آموزشی تخصصی خیاطی ویژه متقاضیان این رشته با همکاری آموزشگاه ارمغان و با حضور خانم قناتی مدرس این دوره در حال برگزاری است.
آموزش تخصصی ۱۱۰ متقاضی رشته خیاطی در طرح ملی مشاغل خانگی استان مرکزی

به  گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، فاطمه غنی پور خندابی مدیراجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی در این رابطه اظهارکرد: 110 نفر از متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در حال انجام مشاوره های عمومی و تخصصی هستند که پس از طی مراحل در دوره آموزشی شرکت می نمایند.

وی افزود: این دوره ها به دو گروه مقدماتی و تخصصی برگزار می گردد که توانمندی متقاضیان در این رشته با نظر مدرس شناخته شده و مشخص می گردد که هر یک از متقاضیان در کدامیک از دوره های مقدماتی یا تخصصی، آموزش های لازم را فراگیرند.

خندابی در پایان خاطرنشان کرد: تداوم این دوره های آموزشی برای تمام متقاضیان برنامه ریزی شده است و در نهایت نیز زنجیره تولید تشکیل شده و اتصال به بازار صورت خواهد پذیرفت.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :