خردادماه؛

۱۲ رویداد در فاز نوآوری در استان مرکزی برگزار می شود

۰۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۳ کد : ۳۱۰۴۱ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
در راستای اجرای فاز نوآوری برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان مرکزی، ۱۲رویداد و کارگاه در فاز نوآوری در استان برگزار می شود.
۱۲ رویداد در فاز نوآوری در استان مرکزی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان۱۲رویداد و کارگاه آموزشی از مجموعه رویدادهای کارآفرینی برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در فاز نوآوری که به کارفرمایی اداره کل ورزش و جوانان استان برای جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال علاقه‌مند و مستعد راه‌اندازی کسب و کار فناورانه از ابتدای خردادماه سال جاری را برگزار می نماید.
 
در فاز نوآوری  کارگاه های آموزشی خلاقیت و نوآوری(جادوی پنهان)، آشنایی با بوم کسب و کار، آشنایی با روشهای تست و ارزیابی نمونه اولیه محصول و خدمت، شناخت بازار و بازاریابی، آشنایی با شاخص های کلیدی مالی، آشنایی با مالکیت معنوی و ثبت اختراع و همچنین رویدادهای دیدار، صندلی تجربه، تازه شو، ایده شو و چاره جو در محورهای سلامت، صنایع خلاق فرهنگی و فناوری اطلاعات در خردادماه سالجاری برگزار می شود.

گفتنی است؛ مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاد دانشگاهی استان مرکزی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان مرکزی با بستر سازی جهت برانگیختن جوانان و ایده پردازان دانشگاهی و تجاری سازی ایده های نوآورانه در حال فعالیت است.

کلید واژه ها: جوانان جوانان استان استان استان مرکزی مرکزی نوآوری شتابدهی آشنایی


نظر شما :