در راستای بهبود سطح فرهنگی و اجتماعی نیازمندان صورت گرفت؛

گسترش همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و کمیته امداد استان

۰۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۳ کد : ۳۱۳۰۴ معاونت پژوهشی تاپ خبر
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در جریان بازدید از جهاددانشگاهی استان که در راستای افزایش همکاری های این دو نهاد صورت گرفت، اظهارکرد: امیدواریم با همکاری همه بخش ها و در سایه چنین همکاری هایی اقدامات موثری در کمک به خانواده های تحت حمایت انجام شود.
گسترش همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و کمیته امداد استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در جریان بازدید از جهاددانشگاهی استان که در راستای افزایش همکاری های این دو نهاد صورت گرفت، در حاشیه دیدار با مدیران و سرپرست جهاددانشگاهی استان اظهارکرد: امیدواریم با همکاری همه بخش ها و در سایه چنین همکاری هایی اقدامات موثری در کمک به خانواده های تحت حمایت انجام شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۲ میلیارد تومان توسط خیرین به ایتام و نیازمندان کمک ‌شده که این مبالغ مستقیما به ‌حساب خود استان واریز شده است، افزود: شالوده اصلی فعالیت های کمیته امداد بسترسازی فرهنگی و توانمندسازی مددجویان با ایجاد اشتغال پایدار و تامین مسکن است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: کمیته امداد تولید کننده فقر نیست، عوامل بسیاری مولد فقر هستند و خروجی آن، ورودی کمیته امداد و سایر نهادهای دولتی است.

مومنی اضافه کرد: امسال مستمری مددجویان افزایش قابل توجهی داشته و حداقل به صورت ماهیانه ۴۶۰ هزار تومان نیز به حساب هر فرزند یتیم با عنایت حامیان واریز می‌شود.

دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در این دیدار در خصوص راه اندازی کلینیک مستقل روانشناسی و مشاوره در زمینه های مختلف، کمتر بودن تعرفه های کلینیک ژنتیک جهاد دانشگاهی نسبت به سایر مراکز، فعالیت در حوزه اشتغال و توانمندسازی، راه اندازی مرکز منش(مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی) مباحثی طرح و توانمندی های این مجموعه برای مدیران کمیته امداد استان تشریح کرد.

شایان ذکر است؛ مدیرکل کمیته امداد استان و هیات همراه نیز در پایان این دیدار، از بخش های مختلف درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی همچون مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری، آزمایشگاه تشخیص طبی و آزمایشگاه ژنتیک بازدید به عمل آوردند.

منبع: ایسنا مرکزی


نظر شما :