در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی صورت گرفت؛

بازدید از کارگاه های خانگی تولید منبت در دلیجان

۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۶ کد : ۳۱۸۱۶ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، تیم اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان مرکزی از کارگاه های خانگی تولید منبت چاقویی بخش کمیجان بازدید به عمل آوردند.
بازدید از کارگاه های خانگی تولید منبت در دلیجان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، در این بازدید که با حضور فاطمه غنی پور خندابی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  جهاددانشگاهی استان مرکزی و تیم اجرایی طرح صورت گرفت، از 7 کارگاه خانگی منبت چاقویی کمیجان واقع در روستای سمقاور و متقاضیان این طرح ملی  بازدید به عمل آمد و توضیحاتی در خصوص راه اندازی فروشگاه اینترنتی بحث و تبادل نظر شد.

غنی پور در حاشیه این بازدید ضمن ارائه مشاوره به پیشرانان منبت چاقویی کمیجان و ارایه توضیحاتی در خصوص اهداف اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی، هدف از اجرای این طرح ملی را اتصال زنجیره تولید در استان عنوان کرد.

وی افزود: استانداردسازی محصولات و برندسازی آنها، افزایش کیفیت و به روزرسانی و تنوع در تولیدات و استفاده از بازارهای مجازی و همچنین شبکه سازی های متناسب با متقاضیان حاضر در طرح از جمله اهداف این طرح ملی به شمار می رود.

غنی پور اضافه کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :