با مشارکت استان مرکزی؛

اولین کارگاه منطقه‌ای فاز نوآوری طرح منش جوانان برگزار شد

۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۱ کد : ۳۲۱۹۲ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
در راستای اجرای طرح شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان، فاز دوم این طرح با برگزاری اولین کارگاه منطقه‌ ای با عنوان اصول و فنون مذاکره در کسب و کار، با مشارکت مراکز منش جهاددانشگاهی استان‌ های مرکزی، اردبیل، کرمانشاه به میزبانی مرکز نوآوری و شتابدهی(منش) جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
اولین کارگاه منطقه‌ای فاز نوآوری طرح منش جوانان برگزار شد

به گزارش  روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ کارگاه اصول و فنون مذاکره در کسب و کار با همکاری مراکز نوآوری و شتابدهی(منش) استان‌های مرکزی، اردبیل، کرمانشاه و به میزبانی جهاددانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری به صورت مجازی برگزار شد.

این کارگاه با تدریس دکتر کامیار عادل، دکترای مدیریت استراتژیک با هدف آشنایی دانشجویان و جوانان علاقه مند به کسب و کار با تکنیک های مذاکره، مذاکره در کسب و کار، مذاکرات تجاری و ترس از مذاکره برگزار شد.

در این نشست راه‌ های حل تعارض، فنون مذاکره، اهمیت راه‌ حل جایگزین، تحلیل رقبا، استراتژی‌ ها، زمان‌ بندی، مکان، روش مذاکره، تعاریف مذاکره، دام‌ های مذاکره، مذاکرات تیمی، زبان بدن مذاکره‌ کنندگان ازجمله موضوعات و مطالبی بود که مورد بحث قرار گرفت.

گفتنی است، این کارگاه‌ها از مجموعه رویدادهای کارآفرینی برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان بوده که به کارفرمایی اداره کل ورزش و جوانان استان برای جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال علاقه‌مند و مستعد راه‌ اندازی کسب و کار فناورانه برگزار می شود.


نظر شما :