با مشارکت استان مرکزی؛

کارگاه منطقه ای "مدیریت نوآوری" با رویکرد نوآوری باز برگزار شد

۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۴ کد : ۳۲۲۶۱ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
کارگاه منطقه ای "مدیریت نوآوری" با رویکرد نوآوری باز شامل استان های مرکزی، اردبیل، چهارمحال بختیاری و کرمانشاه برگزار شد.
کارگاه منطقه ای "مدیریت نوآوری" با رویکرد نوآوری باز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ از مجموعه رویدادهای مرحله نوآوری برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان، کارگاه آموزشی "مدیریت نوآوری" با رویکرد نوآوری باز به صورت منطقه ای شامل استان های مرکزی، اردبیل، چهارمحال بختیاری و کرمانشاه برگزار شد.

مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی از مجموعه رویدادهای کسب و کارهای فناورانه جوانان، کارگاه منطقه ای" مدیریت نوآوری" با رویکرد نوآوری باز را با حضور مهندس حسین بختیاری معاون امور پارک ها، مراکز رشد و نوآوری سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان با مشارکت استان های مرکزی، اردبیل، چهارمحال بختیاری، کرمانشاه برگزار کرد.

گفتنی است؛ یکی از مسائل مهم در کسب و کار سرعت بالای تغییرات و تحولات در محیط فناورانه بوده که توانایی برنامه ریزی و تصمیم گیری در این حوزه را بدون درک شایسته از موقعیت حال و آینده فناوری ناممکن ساخته است. از این رو استفاده از رویکرد نوآوری باز و بکارگیری هوشمندی فناوری به منظور رصد و دیده بانی تحولات فناورانه اثر مستقیم بر حوزه کسب و کار دارد.


نظر شما :