در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی انجام شد؛

ارایه مشاوره به تسهیلگران و پیشرانان شهرستان محلات

۰۵ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۹ کد : ۳۲۴۷۸ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
در راستای جرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی، جلسه مشاوره با حضور جمعی از پیشرانان و تسهیلگران شهرستان محلات و نیم ور برگزار شد.
ارایه مشاوره به تسهیلگران و پیشرانان شهرستان محلات

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور خندابی مدیراجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی در نشست با جمعی از تسهیلگران و پیشرانان شهرستان محلات ضمن تشریح کامل طرح ملی توسعه مشاغل خانگی پیرامون خوداشتغالی، بهبود معیشت و افزایش رفاه خانواده‌ها و استفاده از ظرفیت‌های خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار توضیحاتی را ارایه کرد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف کیفی طرح اتصال صاحبان کسب‌ و کار به بازار هدف و بنگاه‌های پیشرو است، افزود: برنامه ریزی دقیق و اصولی در زمینه راه اندازی کسب و کارهای خانگی و همچنین توانمند کردن افراد خلاق در گرایش های مختلف از دیگر برنامه های این طرح به شمار می رود.

غنی پور در پایان یادآور شد: ایجاد شبکه های اجتماعی در راستای همسو نمودن و دسته بندی محصولات پس از تولید، به موجب اتصال به بازار هدف و برندسازی محصولات از ویژگی های این طرح می باشد که افزایش درآمد فرد و همچنین اشتغال پایدار و ایجاد ثروت ملی را به دنبال خواهد داشت.

لازم به ذکر است؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :