معاون استاندار مرکزی:

ایده های خلاقانه جوانان تجاری سازی شود

۰۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۳ کد : ۳۲۵۸۵ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: بر اساس اهداف بیانیه گام دوم انقلاب باید از ایده‌های نو و خلاقانه جوانان و دانشجویان استقبال و حمایت کرد.
ایده های خلاقانه جوانان تجاری سازی شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با حضور سرپرست جهاددانشگاهی استان و جمعی از مسوولین استانی در استانداری مرکزی برگزار شد، با اشاره به اینکه بر اساس اهداف بیانیه گام دوم انقلاب باید از ایده‌های نو و خلاقانه جوانان و دانشجویان استقبال و حمایت کرد، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب یک برنامه استراتژیک و چراغ راه است و هر شخصی به نوبه خود باید در راستای عملیاتی کردن آن گام بردارد.

وی اظهارکرد: برگزاری نشست‌ها با هدف آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات و تصمیم گیری است بنابراین باید از نظر و تجربیات کارشناسان و دانشگاهیان نیز بیشترین بهره گیری را کرد.

عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این نشست، گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی با همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی در حال فعالیت می باشد.

وی خاطرنشان کرد: تبیین اهداف و برنامه‌های مرکز شتابدهی و نوآوری  جوانان و راه‌اندازی این مرکز با همکاری جهاددانشگاهی استان به تصویب رسیده و در این مرکز نشست های متعددی در راستای ایجاد طوفان فکری در جوانان برای پیدایش ایده‌ها و نظرات خلاقانه برگزار می شود.

حقدادی با اشاره به اینکه با بهره‌گیری از ظرفیت و تجارب کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه، ایده‌های خلاقانه تجاری‌سازی و سپس به اشتراک گذاشته می‌شود، یادآور شد: زیرساخت لازم در استان برای اجرای این طرح وجود دارد تا ایده جوانان اجرایی و عملیاتی شود.

گفتنی است؛ در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در مرحله ترویجی و نوآوری توسط دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان و مسوول مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاددانشگاهی استان ارایه شد.


نظر شما :