به همت مرکز نوآوری و شتابدهی برگزار می شود؛

کارگاه منطقه ای "آشنایی با طراحی و تدوین برنامه تبلیغاتی استارتاپ ها" در استان مرکزی

۰۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۵ کد : ۳۲۶۴۲ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
از مجموعه رویدادهای مرحله نوآوری برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان، کارگاه آموزشی آشنایی با طراحی و تدوین برنامه تبلیغاتی استارتاپ ها به صورت منطقه ای شامل استان های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه به همت مرکز منش استان مرکزی برگزار می شود.
کارگاه منطقه ای "آشنایی با طراحی و تدوین برنامه تبلیغاتی استارتاپ ها" در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان مرکزی و از مجموعه رویدادهای کسب و کارهای فناورانه جوانان، کارگاه آموزشی آشنایی با طراحی و تدوین برنامه تبلیغاتی استارتاپ ها، چهارشنبه، نهم تیرماه راس ساعت ۱۰ برگزار می شود.

این کارگاه منطقه ای با حضور دکتر محسن احمدی مدیر عامل مرکز آموزشی علوم و فنون تهران و مدیر عامل موسسه کارآفرینان خلاق امروز و با مشارکت استان های اردبیل، چهارمحال بختیاری، کرمانشاه برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این کارگاه منطقه ای به آدرس وبینار به نشانیAmjad.jde.ir/mr مراجعه و با انتخاب اتاق وبینار(مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان) با رمز ورود 2468 شرکت نمایند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی دبیرخانه مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی واقع در اراک-خیابان هپکو–روبروی ساختمان مرکزی دادگستری استان مرکزی مراجعه و یا با شماره 33679882 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :