بازدید تیم اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی استان مرکزی از گلخانه های خانگی محلات

۰۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۸ کد : ۳۲۶۶۳ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
تیم اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان مرکزی از ۲ گلخانه خانگی پرورزش گیاهان زینتی در شهرستان محلات بازدید به عمل آوردند.
بازدید تیم اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی استان مرکزی از گلخانه های خانگی محلات

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور خندابی مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی در حاشیه این بازدید ضمن ارائه مشاوره با پیشرانان پرورش گیاهان زینتی، افزود: این طرح در راستای از بین بردن بیکاری در سطح جامعه، ایجاد مشاغل خانگی و تولید ملی و رونق چرخه اقتصادی خانواده ها در حال اجراست.

وی اظهارکرد: پرورش گیاهان زینتی یکی از مشاغل درآمدزا می باشد که افراد فعال در این گرایش می توانند با پشتکار نقش مهمی در ایجاد اشتغال، تولید و افزایش ثروت ملی ایفا نمایند.

غنی پور اضافه کرد: طرح ملی مشاغل خانگی یکی از با اهمیت ترین  طرح های برنامه ریزی شده در ایران می باشد که این ویژگی را دارد که با ایجاد شبکه های فروش و اتصال افراد به بازار هدف زمینه تولید انبوه و فروش محصول را برای متقاضیان فراهم نماید.

این مقام مسوول در پایان یادآور شد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :