برگزاری نشست با پیشران رشته چرم و سراج در طرح ملی مشاغل خانگی استان مرکزی

۰۸ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۲ کد : ۳۲۶۹۷ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
در نشست مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی استان مرکزی با پیشران چرم در خصوص برگزاری دوره های تخصصی چرم در جهاددانشگاهی استان تاکید شد.
برگزاری نشست با پیشران رشته چرم و سراج در طرح ملی مشاغل خانگی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان مرکزی در نشست با پیشران چرم و سراج که در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی برگزار شد، در خصوص برگزاری دوره های چرم دوزی مباحثی بیان کرد.

وی هدف از برگزاری این دوره ها را گذراندن دوره های تخصصی توسط متقاضیان عنوان کرد و افزود: برگزاری این دوره ها با حضور پیشران مربوطه و استفاده متقاضیان از تجارب ایشان در این زمینه صورت خواهد گرفت.

غنی پور اضافه کرد: صنعت چرم یکی از کاربردی ترین و درآمدزا ترین صنایع کشور می باشد که با توجه به اینکه از فضای کاری محدودی برخوردار است می توان آن را در دسته مشاغل خانگی رده بندی کرد.

وی در پایان گفت: متقاضیان با شرکت در دوره های تخصصی چرم و سراج با تولید محصولات با کیفیت که قابلیت عرضه در بازارهای داخلی را داشته باشد آشنا شده و می توانند پس از این با خلاقیت و نوآوری به کسب و کار خود رونق بیشتری دهند.

شایان ذکر است؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :