انعقاد تفاهم نامه همکاری با پیشران واحد فناور تولید کلیپ و تیزر موشن گرافی در محلات

۰۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۴ کد : ۳۲۷۰۰ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
تفاهم نامه همکاری با پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی در واحد فناور تولید کلیپ و تیزر موشن گرافی در شهرستان محلات منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری با پیشران واحد فناور تولید کلیپ و تیزر موشن گرافی در محلات

به  گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی در نشست با پیشران سازنده کلیپ و تیزر موشن گرافی که در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی صورت گرفت، گفت: کسب و کارهای خانگی در قالب یک طرح کسب و کار به شمار می آیند که در نهایت منجر به تولید کالا یا خدمات قابل عرضه به بازار می شود.

وی افزود: توجه به رشته‌ های نوین نظیر برنامه‌ نویسی، تولید محتوا، مترجمی، ویراستاری، مشاوره، تولید انیمیشن و ... از دیگر ویژگی‌ های شاخص در اجرای این طرح می باشد.

غنی پور با اشاره به برخی الگوهای کسب و کارهای خانگی، تصریح کرد: رشته‌ های نوین کسب و کارهای خانگی که ساخت کلیپ، تیزر و موشن گرافی نیز یکی از آن شاخه ها محسوب می شود که در توسعه کسب و کارهای خانگی مورد توجه می باشد.

وی در پایان یادآورشد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.

گفتنی است؛ در پایان تفاهم نامه همکاری با پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی در واحد فناور تولید کلیپ و تیزر موشن گرافی شهرستان محلات منعقد شد.


نظر شما :