ارایه مشاوره تخصصی دوره های چرم، سراج و زیورآلات به متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی

۰۹ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۱ کد : ۳۲۷۳۵ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
مشاوره تخصصی دوره های چرم، سراج و زیورآلات در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی به متقاضیان این طرح ارایه شد.
ارایه مشاوره تخصصی دوره های چرم، سراج و زیورآلات به متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی در نشست مشاوره تخصصی دوره های چرم، سراج و زیورآلات که با حضور خانم حسینجانی و فرجی پیشران چرم و زیورآلات در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان برگزار شد از روند اجرای طرح به ویژه آموزش و توانمندسازی متقاضیان توضیحاتی ارائه کرد و افزود: برگزاری این دوره های به متقاضیان کمک می کند که با روند ساز و کارهای این حرفه بیشتر آشنا شده و هدفمندتر و اصولی تر کار خود را ادامه دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه چرم و زیورآلات از جایگاه ویژه ای در بخش صنایع و هنرهای دستی برخوردار است متقاضیان باید با روش های تولید و عرضه محصولات به بازار هدف بیشتر آشنا شوند؛ بنابراین متقاضیان باید با فرایند تولید، خلاقیت و نوآوری بطور کامل آشنا شوند.

غنی پور با بیان اینکه این طرح با آموزش متقاضیان و ایجاد شبکه های فروش و اتصال به بازار در رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و تولید ملی از ویژگی بالایی برخوردار است؛ خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره ها کمک به متقاضیان طرح می باشد تا بتوانند پس از آموزش های لازم تولیدات خود را در سطح ویژه ای گسترش داده و شاخص نمایند، تا بتوانند در بازارهای ملی محصولاتی ، برند را عرضه نمایند.

شایان ذکر است؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه ا جتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :