برگزاری نشست همکاری مشترک منتخبین شورای شهر اراک با جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰ کد : ۳۳۰۸۶ معاونت پژوهشی تاپ خبر
نشست منتخبین ششمین دوره شورای شهر کلانشهر اراک با مسوولان جهاددانشگاهی استان مرکزی در راستای همکاری های مشترک برگزار شد.
برگزاری نشست همکاری مشترک منتخبین شورای شهر اراک با جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در این نشست که به میزبانی جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، ضمن تاکید بر توانمندی و ظرفیت بالای جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و پژوهشی بر همکاری حداکثری این نهاد با شورای شهر و شهرداری اراک در مباحث مهم اجتماعی و شهری تاکید شد.

وی با اشاره به اقدامات مهم پژوهشی صورت گرفته این نهاد در یک دهه اخیر، اظهارکرد: امیدواریم نتایج این تحقیقات که حاصل زحمات متخصصان و پژوهشگران جهاد دانشگاهی استان است، در تصمیم گیری های شهری مورد استفاده قرار گیرد.

غفاری زاده ادامه داد: با توجه به فعالیت گروه های پژوهشی و تخصصی در این نهاد، آمادگی داریم در زمینه مطالعه و اجرای طرح های مختلف علمی و پژوهشی با شورای شهر اراک همکاری داشته باشیم.

وی افزود: در زمینه های مختلف آموزشی از جمله برگزاری دوره های تخصصی آموزشی، این نهاد تجربیات و قابلیت های خوبی دارد و در مباحث فرهنگی از جمله در خبرگزاری های ایسنا و ایکنا و مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ایسپا، کمک های خوبی می توانیم به منتخبین شورای شهر اراک برای پیشبرد اهداف شورا داشته باشیم.

سرپرست جهاددانشگاهی استان خاطرنشان کرد: همچنین آزمایشگاه جامع محیط زیست جهاد دانشگاهی استان مرکزی به عنوان یک آزمایشگاه مرجع شناخته می شود که در مباحث کاهش آلودگی ها و دفع پسماندهای شهری و عفونی می تواند کمک زیادی به شهرداری اراک داشته باشد.

گفتنی است؛ در این نشست منتخبین شورای شهر اراک دیدگاه و نظرات خود را در راستای همکاری های مشترک با جهاددانشگاهی استان بیان کردند.


نظر شما :