با معرفی و پذیرش ۵ ایده برتر؛

دومین نشست شورای پذیرش مرکز منش جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد

۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۴ کد : ۳۳۶۹۰ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
دومین نشست شورای پذیرش و سرمایه گذاری مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی با معرفی ایده های برتر منش برگزار شد.
دومین نشست شورای پذیرش مرکز منش جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دومین نشست شورای جذب و پذیرش و سرمایه گذاری مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی با حضور اعضای شورا در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

از تعداد 13 ایده تدوین شده توسط جوانان عضو مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی در پایان استارتاپ چند روزه این مرکز و برنامه های منتورینگ، ایده های برتر برای ورود به شورای پذیرش و سرمایه گذاری مرکز انتخاب شدند و صاحبان ایده به همراه مشاوران و مربیان تیم ها با حضور در شورا از این ایده ها دفاع کردند.

در این نشست ایده های جوانان ایده پرداز معرفی و دفاع و در نهایت 5 طرح، ترابیس با موضوع بانک طبیعت گردی و گردشگری، لباس سونای لاغری قابل حمل، قطعه محافظ شارژر، اکسسوری گیوه، گل بان با موضوع بسته بندی گل های شاخه بریده مورد پذیرش قرار گرفت.

گفتنی است؛ مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان از بهمن ماه 1399 فعالیت خود را در استان با همکاری و همراهی اداره کل ورزش و جوانان آغاز نموه و در سه فاز ترویج، نوآوری و شتابدهی  با برگزاری رویدادهای مختلف فناورانه نسبت به جذب و تشویق جوانان برای ورود به حوزه های  کسب و کارهای خلاقانه خدمات متعددی را ارایه کرده است.


نظر شما :