آیین گرامیداشت روز جهانی جنین شناس در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۹ کد : ۳۳۸۷۱ معاونت پژوهشی تاپ خبر
آیین گرامیداشت روز جهانی جنین شناس در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
آیین گرامیداشت روز جهانی جنین شناس در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در مراسم گرامیداشت روز جنین شناس که با حضور معاونان پژوهشی و پشتیبانی جهاددانشگاهی، مدیر و کادر درمان مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان برگزار شد ضمن تبریک روز جهانی جنین شناس، هدف از گرامیداشت این روز را ارج نهادن به زحمات تمامی کسانی که در زمینه درمان ناباروری فعالیت می نمایند عنوان کرد.

وی اظهارکرد: علم جنین شناسی به بررسی تکامل و رشد جنین به ویژه در دوران بارداری می‌ پردازد تا اگر ناهنجاری در دوران بارداری در جنین وجود داشت بررسی‌ های لازم را انجام دهد.

غفاری زاده اضافه کرد: جنین شناس یکی از عوامل اصلی مراکز درمان ناباروری است و به تعبیری از جنین شناس به عنوان قلب تپنده مراکز درمان ناباروری یاد می‌ شود.

وی ضمن تاکید بر حساسیت وظیفه جنین شناس، تصریح کرد: جنین شناس علاوه بر رفع مشکلات و ناهنجاری ‌های جنین می‌ تواند به زوجینی که تمایل به فرزند با جنسیت خاص دارند کمک کند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از کارکنان جنین شناس مرکز فوق تخصصی درمان ناباروی جهاددانشگاهی استان با اهدای شاخه گل و هدایا، تقدیر به عمل آمد.


نظر شما :