در نشست با پیشران پوشاک و صنایع دستی شهرستان خمین مطرح شد:

رونق اشتغال پایدار در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی/ایجاد شبکه فروش محصولات به بازار هدف

۰۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۱ کد : ۳۳۸۹۹ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی یکی از عوامل مهم در رونق و توسعه اشتغال پایدار است و از ویژگی های این طرح می توان به ایجاد فرصت برای متقاضیان با گرایش های مختلف جهت راه اندازی کسب و کارهای خانگی در استان اشاره کرد.
رونق اشتغال پایدار در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی/ایجاد شبکه فروش محصولات به بازار هدف

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان در نشست هم اندیشی با پیشران حوزه پوشاک و صنایع دستی شهرستان خمین، گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی یکی از عوامل مهم در رونق و توسعه اشتغال پایدار می باشد.

وی افزود: از ویژگی های این طرح می توان به ایجاد فرصت برای متقاضیان با گرایش های مختلف جهت راه اندازی کسب و کارهای خانگی در استان اشاره کرد.

غنی پور خاطرنشان کرد: بخش پوشاک و همچنین صنایع دستی دو شاخص کسب و کار خانگی محسوب می شوند که افراد با پتانسیل های موجود در این رابطه می توانند نقش بسزایی نسبت به ایجاد اشتغال و همچنین تولید محصول ایفا نمایند.

وی ادامه داد: بخش پوشاک و صنایع دستی که از نظر تولید محصول از گستردگی ویژه ای برخوردار می باشد می تواند متقاضیان زیادی را در گرایش های مختلف و زیرمجموعه این دو گروه به فعالیت دعوت نماید که امید است افراد با ذوق و خلاقیت بتوانند در این عرصه به تولید محصولات در این زمینه بپردازند.

مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان در پایان با اشاره به اینکه افراد پس از تولید می توانند از طریق شبکه های فروش محصولات خود را به بازار هدف عرضه نمایند، خاطرنشان کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاد دانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :