مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی عنوان کرد:

گسترش فضای کسب و کارهای اینترنتی در طرح ملی مشاغل خانگی/ایجاد خلاقیت در تولید محصول

۰۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۷ کد : ۳۳۹۵۸ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی گفت: این طرح با راه اندازی و گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی به تولید کنندگان این امکان را می دهد که بتوانند محصولات خود را از طریق این شبکه ها به مشتریان به فروش رسانند.
گسترش فضای کسب و کارهای اینترنتی در طرح ملی مشاغل خانگی/ایجاد خلاقیت در تولید محصول

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی در نشست با پیشران پوشاک زمستانی ضمن ارائه مشاوره در خصوص اهداف اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، گفت: مشاغل خانگی بعنوان نوعی شغل با منبع درآمد نسبتا پایدار مورد پذیرش بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته است از مباحثی است که مورد توجه این طرح می باشد.

وی افزود: بخش پوشاک زمستانی که شاخه های مختلفی را در زیرمجموعه کار خود قرار داده است؛ نظیر پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، پوشاک تابستانه و زمستانه و ... یکی از گرایش های مشاغل خانگی محسوب می شود که با هدف شناسایی و همگام سازی فعالان این رشته نسبت به زنجیره تولید محصولات و اتصال آنان به بازار در حال فعالیت می باشد.

غنی پور ادامه داد: این طرح با راه اندازی و گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی به تولید کنندگان این امکان را می دهد که بتوانند محصولات خود را از طریق این شبکه ها به مشتریان به فروش رسانند.

وی اظهارکرد: تعامل پیشرانان بخش پوشاک یکی از ویژگی های مهم این طرح محسوب می شود که از مزیت های آن می توان به دسترسی سریع و آسان مواد اولیه و نیازمندی های تولید و جلوگیری از اصراف وقت و زمان و همچنین هزینه های جانبی اشاره نمود.

مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان در پایان با بیان اینکه بخش پوشاک یکی از مشاغل پرسود و کارآمد در جامعه بحساب می آید؛ خاطرنشان کرد: امید است در آینده متقاضیان با تولید محصولات خود که با خلاقیت و نوآوری همراه می باشد بتوانند در بازارهای بین المللی به رقابت نشینند.

شایان ذکر است؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :