به همت مرکز منش جهاددانشگاهی استان مرکزی؛

رویداد دیدار شتابدهنده حوزه کشاورزی در مرحله شتابدهی طرح جوانان برگزار شد

۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۱ کد : ۳۴۸۶۳ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
رویداد دیدار شتابدهنده حوزه کشاورزی در مرحله شتابدهی طرح جوانان با حضور مهندس صفری مدیر صنایع تبدیلی جهادکشاورزی استان مرکزی و مهندس امیریان مدیر تسهیلات جهاد کشاورزی استان به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
رویداد دیدار شتابدهنده حوزه کشاورزی در مرحله شتابدهی طرح جوانان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی دبیر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی در این رویداد که با حضور تیم های هوش مصنوعی و سلامت دیجیتال در صنعت طیور، بسته بندی محصولات کشاورزی، گل بان و جوانان بصورت حضوری و مجازی برگزار شد به معرفی این طرح و تیم های فعال آن پرداخت.

مهندس امیریان مدیر تسهیلات و اعتبارات سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی نیز در ادامه به بیان توضیحاتی در خصوص همکاری های جهاد کشاورزی جهت کمک به واحدهای فناور به حمایت های سازمان جهت کمک به واحدهای فناور مرکز منش اشاره کرد.

 مهندس صفری مدیر صنایع تبدلی سازمان جهادکشاورزی استان نیز در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از طرح های ارائه شده و فعالیت های مرکز منش، حمایت های قابل انجام در مدیریت صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی و راه های کسب این حمایت ها را اعلام نکرد.

در رویداد دیدار شتابدهنده حوزه کشاورزی مقرر شد طرح های مذکور جهت انجام حمایت با توجه به فرایندهای مربوطه به سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی معرفی شوند.

گفتنی است؛ در این دیدار سه طرح وش مصنوعی و سلامت دیجیتال در صنعت طیور، بسته بندی محصولات کشاورزی و گل بان توسط مسئولین طرح ها ارائه و درخواست های خود را مطرح کردند.


نظر شما :