اخذ مجوز فعالیت استارت آپ های گردشگری "ترابیس و سیراپ" در استان مرکزی

۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۹ کد : ۳۴۹۰۹ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از صدور مجوز فعالیت استارت‌آپ‌های گردشگری برای دو شرکت فعال در مرکز منش جهاددانشگاهی استان خبر داد.
اخذ مجوز فعالیت استارت آپ های گردشگری "ترابیس و سیراپ" در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، حسن حسینی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با اشاره به برگزاری سومین کمیسیون فعالیت گردشگری در فضای مجازی با حضور اعضای کمیسیون و شرکت‌های متقاضی، افزود: در این کمیسیون۳ شرکت متقاضی استارت‌آپ طرح‌های خود را ارائه کردند.

وی افزود: در همین راستا دو شرکت ترابیس و سیرآپ مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی موفق به کسب مجوز و موافقت کمیسیون برای فعالیت شدند.

حسینی تصریح کرد: فعالیت استارت‌آپ‌ های گردشگری شامل تولید محتوا در زمینه معرفی تورهای گردشگری، آژانس‌های‌، هتل‌ ها، اقامتگاه‌ های بوم‌ گردی، خدمات رزرواسیون، معرفی جاذبه‌ های گردشگری استان و تاسیسات گردشگری است که دو شرکت متقاضی موفق به کسب مجوز فعالیت شدند.

این مقام مسوول در پایان با اشاره به اینکه بررسی تقاضای یک شرکت دیگر برای تکمیل جزئیات نرم‌افزار مورد نظر به جلسه بعد موکول شده است، یادآور شد: فعالیت طرح سیراپ و ترابیس در حوزه صنایع خلاق فرهنگی و فضای مجازی در حوزه گردشگری می باشد. 


نظر شما :