فرماندار محلات بیان کرد:

عملیات راه اندازی مرکز درمان ناباروری در محلات/خدمات درمانی جهاددانشگاهی قابل توجه است

۰۳ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۰ کد : ۳۶۱۱۱ معاونت پژوهشی تاپ خبر
فرماندار شهرستان محلات با اشاره به راه اندازی مرکز درمان ناباروری با همکاری جهاددانشگاهی در این شهرستان، خدمات درمانی این نهاد را قابل توجه بیان کرد.
عملیات راه اندازی مرکز درمان ناباروری در محلات/خدمات درمانی جهاددانشگاهی قابل توجه است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر محمدرضا ناظری فرماندار محلات در دیدار با معاونان پژوهشی و پشتیبانی جهاددانشگاهی استان که در راستای ایجاد مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهیدر این شهرستان صورت گرفت، خدمات درمانی جهاددانشگاهی را  قابل توجه عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به ایجاد شعبه مرکز درمان ناباروری در شهرستان محلات، عملیات راه اندازی مرکز درمان اقداماتی در حال انجام است.

ناظری اضافه کرد: با همکاری جهاددانشگاهی و شبکه بهداشت شهرستان محلات تمامی مراحل راه اندازی مرکز درمان ناباروی در شهرستان بزودی عملیاتی خواهد شد.

محسن مرادی معاون پژوهش و فناوری و علی عباس رییس محمدی سرپرست معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی استان مرکزی در این نشست مطالبی در خصوص راه اندازی مرکز درمان ناباروری و خدمات درمانی جهاددانشگاهی در شهرستان محلات بیان کردند.

گفتنی است؛ در این نشست مقرر شد مرکز مذکور به صورت یک روز در هفته فعالیت خود را از اواخر مهرماه جاری در درمانگاه امام حسن عسگری(ع) آغاز نماید و در صورت استقبال همشهریان روزها قابل افزایش خواهد بود. اطلاع رسانی لازم برای نوبت دهی توسط شبکه بهداشت و درمان انجام خواهد شد.


نظر شما :