به همت ستفا مرکزی برگزار شد؛

کارگاه آموزشی "شناسایی فرصت های کسب و کار و خودباوری در کسب و کار"

۰۷ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۳ کد : ۳۶۲۶۶ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
کارگاه آموزشی با عنوان "شناسایی فرصت های کسب و کار و خودباوری در کسب و کار " به همت ستفا مرکزی برگزار شد.
کارگاه آموزشی "شناسایی فرصت های کسب و کار و خودباوری در کسب و کار"

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فرزانه ملکی نژاد از اساتید دانشگاهی در این کارگاه آموزشی در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان با اشاره به شناسایی و  انتخاب فرصت های درست برای ایجاد کسب و کار، گفت: شناسایی درست فرصت های کسب و کار، پایه ای برای فرآیند کارآفرینانه موفق می باشد.

وی افزود: شناسایی و انتخاب فرصت های درست برای ایجاد کسب و کار جدید مهمترین توانایی یک کارآفرین موفق است و همچنین فهمیدن آنچه یک فرصت را تشکیل می دهد عاملی کلیدی در دوره کسب و کار است.

این مدرس دانشگاه افزود: فرایند شناسایی فرصت های شغلی و انتخاب بهترین آنها مواردی از جمله داشتن طرز فکر صحیح، در جستجوی فرصت های جدید شغلی، شناسایی نقاط قوت و ضعف خویش، آمادگی و اقدام است.

ملکی نژاد با اشاره به تاثیر خودباوری در کارآفرینی، خاطرنشان کرد: ترس از شکست، مشکل اغلب اعضای این حرفه می باشد. حجم بالای مبادلات تجاری، فضای رقابتی بازارهای تجاری و مدیریت بحران و هدایت تیم وظیفه بسیار دشواری بر عهده مدیر می گذارد.

این مدرس دانشگاه در پایان با بیان اینکه نباید از خطاها هراسید و باید به حرکت در مسیر موفقیت ادامه داد، افزود: هیچ کس نمی تواند بگوید که پس از گذراندن دوره های مختلف و کسب مهارت های لازم در دانشکده و محیط کار به آمادگی صددرصد رسیده است و دیگر احتیاجی به تیم های مشاوره، بازاریابی و اصول حرفه ای ندارد. برای رسیدن به موفقیت، تیمی نیاز است که همیشه همراه ما باشند و روند تجارت را برای ما بازگو کنند.


نظر شما :