اختصاص یک دستگاه ساختمان توسط خیّر کارآفرین به دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان مرکزی

۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۷ کد : ۳۶۷۰۵ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
یک دستگاه ساختمان دو طبقه توسط خیّر کارآفرین در اختیار دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان مرکزی قرار گرفت.
اختصاص یک دستگاه ساختمان توسط خیّر کارآفرین به دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، گفت: یک دستگاه ساختمان دو طبقه توسط خیّر کارآفرین در اختیار دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ضمن نشست با خیّر کار آفرین، تفاهم نامه همکاری در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با وی منعقد شد که یک دستگاه ساختمان دو طبقه به مدت دوسال در موقعیت مرکز شهر اراک در اختیار دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قرار گیرد.

غنی پور با اشاره به اینکه با همکاری این خیّر، یک کارگاه آموزشی خیاطی و یک کارگاه آموزشی بافت با ماشین برای متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تجهیز شد، افزود: متقاضیان پس از آموزش های لازم توسط پیشرانان در منزل به فعالیت تولیدی خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: کسب و کارهای خانگی در قالب یک طرح کسب و کار به شمار می آیند که در واحد مسکونی شکل گرفته و انجام می پذیرند که در نهایت منجر به تولید کالای قابل عرضه به بازار می شود.

غنی پور در پایان یادآور شد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :