در دیدار مسئولین جهاد دانشگاهی با استاندار مرکزی :

سید علی آقازاده ؛ سابقه جهاد دانشگاهی در استان درخشان است

۱۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵ کد : ۳۷۱۳ اخبار عمومی تاپ خبر
سید علی آقازاده سابقه جهاد دانشگاهی را در استان درخشان دانست و گفت: از نزدیک در جریان خدمات جهاد دانشگاهی بوده ام ، این مجموعه در برخی از فعالیت ها مانند خدمات پزشکی و درمان ناباروری فعالیت های منحصر به فردی را انجام می دهد و باعث حفظ بنیان خانواده ها و کم شدن مشکلات آنها به ویژه در زمینه تردد به شهرهای دیگر جهت درمان شده است
سید علی آقازاده ؛ سابقه جهاد دانشگاهی در استان درخشان است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در روز چهارشنبه 14 آذر ماه  مسعود شهرجردی سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی به همراه شریفی زاده معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی و مهندس فرخی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منبع استانداری مرکزی در دفتر استاندار دیدار کردند.

در این دیدار، سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی ، ضمن تبریک به مهندس شهرجردی جهت انتصاب به سمت سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، از زحمات و تلاش های خالصانه دکتر نظام دوست در زمان تصدی  سمت ریاست جهاد دانشگاهی استان تقدیر نمود .

 سید علی آقازاده سابقه جهاد دانشگاهی را در استان درخشان دانست و گفت: از نزدیک در جریان خدمات جهاد دانشگاهی بوده ام ، این مجموعه در برخی از فعالیت ها مانند خدمات پزشکی و درمان ناباروری فعالیت های منحصر به فردی را انجام می دهد و باعث حفظ بنیان خانواده ها و کم شدن مشکلات آنها به ویژه در زمینه تردد به شهرهای دیگر شده است و با ارقامی بین ۵ تا ۱۵ میلیون تومان یک خانواده را صاحب فرزند می کند .

وی افزود : با توجه به اثربخشی این مجموعه لازم است که برای آینده از نظر فضا و امکانات و توسعه و تجهیز مدنظر قرار گیرد و با توجه به تخصیص اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری اگر اعتباری برای این مجموعه مصوبه شده است جهت جذب پیگیری شود .

 احمد شریفی زاده  نیز در دیدار با استاندار مرکزی بیان کرد: جهاد دانشگاهی  براساس اسناد بالا دستی و بر پایه آمایش سرزمینی در حوزه صنایع مختلف فعال است و با داشتن چند هزار عضو جهادگر در سراسر کشور و چندین پژوهشکده و پژوهشگاه ماموریت ها و فعالیت های ویژه ای را در حوزه صنعت دنبال می کند .

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی پتانسیل نیازسنجی در حوزه صنعت را داراست، افزود: این مجموعه توسعه گرا توان راه اندازی کلینیک صنعت را دارد و تمامی امور خود را با نگاه انتقال دانش دنبال می کند .

شریفی زاده تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در قالب تفاهم نامه ای با بنیاد برکت کمک هایی را در راستای خدمات پزشکی و ناباروری ارائه می کند و با حمایت استان از این مجموعه می توان توسعه خدمات را به انجام رساند .

وی اضافه کرد: این نهاد انقلابی همواره بر استفاده از نیروهایی از دل جهاد دانشگاهی تاکید دارد و مجموعه ای خودکفا به شمار می رود . این نهاد شاید تنها سهمی ۱۰ درصدی از بودجه های دولتی داشته باشد و پارک های علم و فناوری و مراکز رشد با استفاده از منابع خود فعالیت می کنند.

در این دیدار شهرجردیسرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی گزارشی از فعالیتها و برنامه های آتی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ارائه کرد.


نظر شما :