اعلام فراخوان ششمین کنگره بین‌المللی و هشتمین کنگره ملی «زخم و ترمیم بافت»

۰۴ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰ کد : ۳۷۱۸۷ اخبار عمومی تاپ خبر
پژوهشکده فناوری‌های زخم و ترمیم بافت یارا و مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در اطلاعیه‌ای محورها، زمان برگزاری و مهلت ارسال مقالات به هشتمین کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت را اعلام کرد.
اعلام فراخوان ششمین کنگره بین‌المللی و هشتمین کنگره ملی «زخم و ترمیم بافت»

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، پژوهشکده فناوری‌های زخم و ترمیم بافت یارا و مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در اطلاعیه ای محورها، زمان برگزاری و مهلت ارسال مقالات هشتمین کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت را اعلام کردند.

هشتمین کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت امسال با شعار «زخم، اسکار و زندگی» و با هدف معرفی و بررسی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه زخم و ترمیم بافت با امکان اعطای امتیاز بازآموزی برگزار خواهد شد.

در اطلاعیه سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران آمده است: دبیرخانه علمی کنگره آمادگی خود را برای دریافت مقالات علمی به زبان انگلیسی در زمینه محورهای کنگره با هدف ارایه به صورت سخنرانی و یا پوستر اعلام می دارد. این مقالات پس از تایید، در پلتفرم کنگره نمایش داده می شود و همزمان از نویسنده مقاله برای ارایه دعوت به عمل خواهد آمد.

بر اساس اطلاعیه سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، هشتمین کنگره بین‌المللی و ششمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه در محورهای مدیریت زخم، زخم و میکروبیوم، زخم و سبک زندگی، زخم و درد، زخم و اقتصاد، زخم و سرطان، زخم های نامرئی و هوش مصنوعی برگزار می شود.

همچنین ۱۵ آبان ماه به عنوان آخرین مهلت ارسال مقالات تعیین شده است.

پژوهشکده فناوری‌های زخم و ترمیم بافت یارا از همه مراکز درمانی و تحقیقاتی، شرکت‌ها و … برای برگزاری این کنگره که به صورت وبینار و در سطح بین‌المللی برگزار خواهد شد دعوت به همکاری کرده است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام، ارسال مقالات می توانند به سایت کنگره به نشانی www.wtrc.ir مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این کنگره به شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۸۰۹۴۶ – ۰۲۱۶۶۴۶۲۹۱۵ تماس حاصل کنند.


نظر شما :