تولد بیش از ۸۰۰ نوزاد در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۸ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۸ کد : ۳۷۲۸۲ معاونت پژوهشی تاپ خبر
مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از تولد بیش از ۸۰۰ نوزاد از ابتدای فعالیت این مرکز تاکنون خبر داد.
تولد بیش از ۸۰۰ نوزاد در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محمد طالبی مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی با اشاره به خدمات ارائه شده در این مرکز درمانی، گفت: از سال 94 تاکنون بیش از 800 نوزاد در این مرکز متولد شده است.

وی تصریح کرد: این مرکز از سال93 فعالیت خود را در راستای انجام اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی راه اندازی شده و طی سال های گذشته توانسته است خدمات ارزشمندی به هموطنان در استان مرکزی و سایر استان ها ارایه کند.

طالبی اضافه کرد: در حال حاضر در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان، فلوشیپ زنان، دو متخصص اورولوژی، مشاوره غدد، روانشناسی، تغذیه و آزمایشگاه ژنتیک و تشخیص طبی مستقر و فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان به زوج های ناباروری که از سایر استان ها مراجعه دارند خدمات ارایه می‌ نماید، افزود: تمامی مراحل درمان ناباروری در استان به علت داشتن دستگاه های پیشرفته قابل انجام است و نیازی به ارجاع زوج ها برای گرفتن خدمات نازایی به سایر استان‌ ها نیست.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان سالانه حدود ۲۰ هزار خدمت عرضه می کند که از نظر کیفی قابل رقابت با دیگر مراکز مهم کشور است.


نظر شما :