جهاددانشگاهی استان مرکزی مسوول کمیته علمی در حوزه پژوهشگران جوان شد+ شرایط ارسال مدارک پژوهشگران

۰۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۱ کد : ۳۷۳۴۷ معاونت پژوهشی تاپ خبر
معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی استان مرکزی از انتخاب جهاددانشگاهی استان به عنوان مسوول کمیته علمی در حوزه پژوهشگران جوان خبر داد.
جهاددانشگاهی استان مرکزی مسوول کمیته علمی در حوزه پژوهشگران جوان شد+ شرایط ارسال مدارک پژوهشگران

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، گفت: پیرو مصوبه ستاد برگزاری هفته پژوهش، جهاددانشگاهی استان مسئول برگزاری کمیته علمی در حوزه پژوهشگران جوان (زیر 30 سال) انتخاب شد.

وی با بیان اینکه هفته پژوهش هر ساله از ۲۵ آذرماه مصادف با روز پژوهش آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد، تصریح کرد: در هفته پژوهش ترویج روحیه پژوهش به عنوان یکی از مهمترین نیازهای جامعه به منظور رشد و توسعه پژوهش جهت رفع نیازهای داخلی و تحقق اهداف عالی برگزار می گردد.

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی استان با اشاره به انتخاب جهاددانشگاهی استان به عنوان مسوول کمیته علمی در حوزه پژوهشگران، افزود: در همین راستا پژوهشگران می بایست مدارک خود را حداکثر تا 26 آبان ماه جاری به دفتر معاونت پژوهش جهاددانشگاهی استان مرکزی تحویل نمایند.

مرادی با اشاره به شرایط ارسال مدارک اضافه کرد:  فعالیت های پژوهشی خارجی می بایست از اول اکتبر 2020 تا پایان سپتامبر 2021،  فعالیت های پژوهشی داخلی از اول مهر 1399 تا پایان شهریور  1400و کلیه مستندات به همراه پرسشنامه به صورت فیزیکی ارسال شود.

وی اظهارکرد: در مورد هر کدام از فعالیت های پژوهشی به ویژه مقالات لازم است پژوهشگران صفحه مربوط به لینک مقالات، پرینت IF مربوط به آن(از سایت  Thompson Reuters)، مدارک مربوط به Hot Paper بودن، تاییدیه اختراع، پژوهش برتر و ... برای هر کدام از فعالیت ها را بطور مجزا به پیوست فرم مربوطه ارسال نمایند.

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی استان خاطرنشان کرد: فرم پرسشنامه انتخاب پژوهشگران به نشانی http://researchweek.araku.ac.ir برای علاقه مندان در دسترس می باشد.

به گفته وی، علاقه مندان می توانند جهت تحویل مدارک خود به معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی استان به نشانی اراک-  انتهای خیابان امام خمینی(ره)-کمربندی شمالی- جنب دبیرستان علامه حلی- ساختمان جهاددانشگاهی استان مراجعه و یا با شماره 32792480 داخلی 221 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :