استقبال مدیرکل صمت استان مرکزی از ورود علمی و پژوهشی جهاددانشگاهی استان به بخش صنعت و معدن

۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۶ کد : ۳۷۴۲۰ معاونت پژوهشی تاپ خبر
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از ورود علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی به بخش صنعت و معدن استقبال کرد و گفت: جهاددانشگاهی از ظرفیت بالایی در بخش های مختلف برخوردار است.
استقبال مدیرکل صمت استان مرکزی از ورود علمی و پژوهشی جهاددانشگاهی استان به بخش صنعت و معدن

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ سعید جعفری کرهرودی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در دیدار با رییس و معاونین جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام اینکه همواره از این نهاد شاهد اقدامات خوب و موثری در کشور بوده ایم، افزود: از تعامل با جهاددانشگاهی در بخش های مربوط به صنعت و معدن استقبال می کنیم و در این راستا ضمن حمایت از ایده های علمی و پژوهشی، کمک های لازم را هم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی از ظرفیت بالایی در بخش های مختلف برخوردار است و در حوزه صنعت و معدن هم شاهد فعالیت های خوبی در این نهاد هستیم و در خصوص ورود جهاد دانشگاهی استان مرکزی به بحث معادن و کمک به معدن داران هم حمایت لازم را از این نهاد خواهیم داشت.

دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی هم در این نشست، اظهارکرد: در زمینه های صنعتی و معدنی، اقدامات مشترک خوبی را می توانیم با اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان داشته باشیم.

وی افزود: جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف پژوهشی و آموزشی از جمله برگزاری دوره های تخصصی آموزشی، تجربیات و قابلیت های خوبی دارد و در مباحث فرهنگی از جمله در خبرگزاری های ایسنا و ایکنا و مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ایسپا، کمک های خوبی می توانیم به حوزه صنعت، معدن و تجارت داشته باشیم.

رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی تصریح کرد: به دنبال اخذ مجوز برای راه اندازی مجدد مرکز خدمات تخصصی سنگ در شهرستان محلات هستیم که ایجاد این مرکز کمک زیادی به معدن داران منطقه خواهد داشت.


نظر شما :