توسعه همکاری موسسه سرم سازی رازی و جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۹ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۸ کد : ۳۷۷۷۹ معاونت پژوهشی تاپ خبر
رییس موسسه تحقیقات تولید واکسن و سرم سازی رازی شعبه مرکزی اظهار امیدواری کرد با همکاری مشترک با جهاددانشگاهی در زمینه های مختلف به ویژه ژنتیک و بیماری های ژنتیکی، حوزه های پژوهشی و مرتبط با تولید کیت های آزمایشگاهی و بیوتکنولوژی حیوانات مزرعه ای اقدامات مشترکی انجام شود.
توسعه همکاری موسسه سرم سازی رازی و جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر سید شمس الدین قائم مقامی رییس موسسه تحقیقات تولید واکسن و سرم سازی رازی شعبه مرکزی ضمن بازدید از مجتمع درمان جهاددانشگاهی استان، توضیحاتی در خصوص نقش و جایگاه موسسه رازی در ارتقاء سطح بهداشت جامعه انسانی و جمعیت دام و طیور کشور ارائه کرد و افزود:  این موسسه در زمینه تولید کیت های تشخیصی دامپزشکی و کیت های بیوتکنولوژی جانوری فعالیت دارد.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری مشترک با جهاددانشگاهی در زمینه های مختلف به ویژه ژنتیک و بیماری های ژنتیکی، حوزه های پژوهشی و مرتبط با تولید کیت های آزمایشگاهی و بیوتکنولوژی حیوانات مزرعه ای اقدامات مشترکی انجام شود.

دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در ادامه گزارشی از پتانسیل و ظرفیت های جهاددانشگاهی استان در زمینه های مختلف درمانی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی بیان کرد.

وی به فعالیت مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری اشاره کرد و افزود: این مرکز از طریق پیشرفته‌ترین روش‌ ها به درمان ناباروری می‌پردازد و در حال حاضر دارای بخش‌ هایی همچون مشاوره ناباروری، تخصصی مردان، تخصصی زنان و نازایی، مشاوره ژنتیک، اهدا، جنین‌شناسی، مشاوره و روانشناسی، آندرولوژی، سونوگرافی، اتاق عمل IVF و لاپاراسکوپی است.

رییس جهاددانشگاهی استان اظهارکرد: آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی استان با امکانات جدید و به روز فعال شده و با هدف رفع نیاز استان در حال فعالیت است و به استان های همجوار خدمات ارایه می کند.

گفتنی است؛ در این دیدار بر برگزاری نشست مشترک با حضور متخصصان موسسه تحقیقات تولید واکسن و سرم سازی رازی و جهاددانشگاهی استان جهت همکاری هرچه بیشتر تاکید شد.


نظر شما :