ویژه متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برگزار شد؛

کارگاه آموزشی "مهارت های عمومی کسب و کار " در استان مرکزی

۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۸ کد : ۳۸۸۷۲ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
کارگاه آموزشی مهارت های کسب و کار ویژه متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان مرکزی برگزار شد.
کارگاه آموزشی "مهارت های عمومی کسب و کار " در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مهندس مسعود شهرجردی مدرس دانشگاه در این کارگاه آموزشی که ویژه متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی استان برگزار شد با اشاره به اینکه کمک گرفتن از اشخاصی که در زمینه ایده پردازی و خلاقیت ذهنی فعالیت دارند می تواند در داشتن کسب و کار موفق اثر گذار باشد، افزود: فرایند شناسایی فرصت های شغلی و انتخاب بهترین آنها مواردی از جمله داشتن طرز فکر صحیح در جستجوی فرصت های جدید شغلی، شناسایی نقاط قوت و ضعف خویش، آمادگی و اقدام می باشد.

وی از شناخت و تمرکز روی فرصت شغلی انتخاب شده سخنانی بیان کرد و گفت: باید دانش و مهارت های لازم را کسب و به سوی موفقت گام هایی موثر برداشت.

این مدرس دانشگاه در خصوص توسعه کسب و کار و فروش و ارزیابی محصولات مواردی را بیان کرد و افزود: از مجموعه مهارت های توسعه کسب و کار به استراتژی می توان به فروش و مدیریت ارتباطات اشاره کرد.

شهرجردی اظهارکرد: توانایی ارزیابی فرصت هایی که در رابطه با یک کسب و کار می توان به آن پرداخت از جمله راه هایی است که برای دستیابی و بهره برداری از آن فرصت برای ما فراهم می گردد.  

این مدرس دانشگاه در پایان در خصوص بازاریابی و فروش محصول، تصریح کرد: چه آن زمان که محصولی را عرضه می داریم و چه زمانی که به دنبال کسب رضایت دیگران در بکارگیری یک ایده یا شکل گیری یک همکاری و مشارکت هستیم، ارکان فرآیند فروش را ارائه می دهیم.

شایان ذکر است؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :