تقدیر از ایده های برتر جشنواره استارت آپ های مرکز نوآوری جهاددانشگاهی استان مرکزی/میرزاخانی: با قدرت از ایده ها حمایت می کنیم

در مراسمی با حضور سرپرست معاونت اقتصادی استانداری مرکزی از ایده های برتر جشنواره استارت آپ های مرکز نوآوری جهاددانشگاهی استان مرکزی تقدیر به عمل آمد.
تقدیر از ایده های برتر جشنواره استارت آپ های مرکز نوآوری جهاددانشگاهی استان مرکزی/میرزاخانی: با قدرت از ایده ها حمایت می کنیم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ حسن میرزاخانی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری مرکزی در دیدار با صاحبان ایده های فناورانه مرکز منش جهاددانشگاهی استان، گفت: این ایده ها به شدت مورد نیاز است و در حال حاضر پتانسیل بهره برداری از محصولات آن وجود دارد و به شدت استقبال می کنیم. 

در این نشست با توجه به اهمیت و ضرورت حمایت های همه جانبه از واحدها و هسته های خلاق مرکز نوآوری و شناسایی شتابدهنده های مناسب، ایده های تعدادی از ارائه دهندگان ایده های برتر مرکز منش تشریح شد.

" گُل بان " یکی از هسته های خلاق معرفی شده در این نشست بود که موضوع بسته بندی گل های شاخه بریده به صورت قالبی را ارائه کرده است. این بسته بندی به منظور بهبود بخشیدن به شرایط حمل و نقل و صادرات گل های شاخه بریده در ایران طراحی شده است تا کشور بتواند از ظرفیت درآمدزایی صنعت گل و گیاهان زینتی خود استفاده حداکثری داشته باشد.

بسته بندی باکس های مفهومی در حوزه صنایع غذایی و صنایع دستی، دیگر ایده ای بود که در این نشست معرفی شد. این ایده با توجه به ضرورت توسعه در نحوه عرضه محصولات کشاورزی و صنایع دستی به عنوان ضرورتی که تاکنون چندان مورد توجه قرار نگرفته طراحی و معرفی شده است.

گفتنی است؛ این دو ایده از ایده های برتر جشنواره استارت آپ های مرکز نوآوری جهاددانشگاهی استان بودند که با اهدای لوح و هدایای از صاحبان ایده های مذکور تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایسنا مرکزی

کلید واژه ها: ایده مرکز معرفی گل نشست توجه


نظر شما :