بازدید معاون سلامت سپاه روح الله استان مرکزی از مجتمع درمانی جهاددانشگاهی

۲۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۷ کد : ۴۰۵۱۵ معاونت پژوهشی تاپ خبر
معاون سلامت سپاه روح الله استان مرکزی از ظرفیت های مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان بازدید به عمل آورد.
بازدید معاون سلامت سپاه روح الله استان مرکزی از مجتمع درمانی جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی در حاشیه بازدید معاون سلامت سپاه روح الله استان از مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان به تشریح ظرفیت های این واحد پرداخت.

وی خواستار همکاری و مشارکت بیشتر حوزه معاونت سلامت سپاه روح الله استان با جهاددانشگاهی جهت ارایه خدمات گسترده تر به مردم استان شد.

محمد طالبی مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان نیز به ارایه گزارشی از خدمات و فعالیت های این مرکز درمانی با توجه به ماموریت آن پراخت.

وی افزود: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی با هدف کمک به سیستم درمان و خدمات رسانی با توجه به نیاز مردم استان مرکزی و استان های مجاور فعالیت می نماید.

سرهنگ محمدتقی امینی معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه از همکاری با مجموعه جهاددانشگاهی و مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری استقبال کرد.

همکاری معاونت سلامت سپاه روح الله استان در مرکز درمان ناباروری در شهر محلات، بهره مندی از  ظرفیت های درمانی طرفین، استفاده از ظرفیت آزمایشگاه ژنتیک و تشخیص طبی و انعقاد تفامه نامه همکاری مشترک درمانی از جمله موارد مورد تاکید در این نشست بود.

گفتنی است؛ در پایان این نشست معاون سلامت سپاه روح الله استان مرکزی و هیات همراه از ظرفیت های مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان بازدید به عمل آورند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان سپاه روح الله استان استان مرکزی جهاددانشگاهی سپاه سپاه روح


نظر شما :