عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس:

جهاددانشگاهی بازوی اجرایی بخش فناورانه و پژوهشی کشور باشد

۲۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۹ کد : ۴۰۷۴۲ اخبار عمومی تاپ خبر
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: جهاددانشگاهی با وجود مجموعه ای فناورانه و پژوهشی درصدد رفع مشکلات کشور و بازوی اجرایی بخش فناورانه و پژوهشی دولت و کشور باشد.
جهاددانشگاهی بازوی اجرایی بخش فناورانه و پژوهشی کشور باشد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی با نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این دیدار با اشاره به توانمندی و ظرفیت های جهاددانشگاهی، اظهارکرد: انتظار می رود جهاددانشگاهی در بسیاری از مشکلات فناورانه کشور ورود پیدا کند.

وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی با وجود مجموعه ای فناورانه و پژوهشی درصدد رفع مشکلات کشور و بازوی اجرایی بخش فناورانه و پژوهشی دولت و کشور باشد.

دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در ادامه به تشریح ظرفیت و توانمندی های این نهاد پرداخت و هدف اصلی این نهاد را تبدیل شدن به مجموعه شتاب دهنده در استان عنوان کرد.

وی رویکرد دیگر این نهاد را تمرکز بر آموزش پزشکی بیان کرد و افزود: جهاددانشگاهی درصدد تمرکز بر موضوع آموزش پزشکی و توسعه آموزشی های پزشکی است.

غفاری زاده با اشاره به نقش مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری طی سال های اخیر بر موضوع جمعیت بسیار تاکید داشته اند و این امر ضرورت و اهمیت مسئله جمعیت را نشان می دهد لذا تبدیل مرکز درمان ناباروری به مجتمع درمانی از اقدامات برجسته این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی آزمایشگاه تشخیص طبی با تعرفه نیمه دولتی و  راه اندازی آزمایشگاه ژنتیک پزشکی با تعرفه عمومی و نصف تعرفه بخش خصوصی، راه اندازی کلینیک دیابت، کلینیک کاردرمانی، کلینیک آسم و آلرژی و ... توانسته این نهاد را به مجموعه ای موفق تبدیل کند.

رییس جهاددانشگاهی استان تصریح کرد: به منظور معرفی ظرفیت‌ های جهاددانشگاهی با نمایندگان استان، تعاملات خوبی صورت گرفته است که می‌تواند به رفع مشکلات استان کمک کند.

گفتنی است؛ بازدید نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس از توانمندی های جهاددانشگاهی در خصوص رفع مشکلات موجود  این نهاد از موارد مطرح شده در این دیدار صمیمانه بود.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی رییس جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی استان استان رییس جهاددانشگاهی استان نهاد پزشکی مشکلات رفع مشکلات تعرفه


نظر شما :