برگزاری نشست همکاری مشترک مراکز نوآوری جهاددانشگاهی استان مرکزی و دانشگاه اراک

۰۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۱ کد : ۴۱۷۰۵ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
نشست مشترک همکاری مسوولان مراکز نوآوری جوانان جهاددانشگاهی استان مرکزی و مرکز نوآوری مبین دانشگاه اراک با حضور مرادی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی استان برگزار شد.
برگزاری نشست همکاری مشترک مراکز نوآوری جهاددانشگاهی استان مرکزی و دانشگاه اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ بهاری مسوول اجرایی مرکز نوآوری مبین دانشگاه اراک در این نشست از روند فعالیت های این مرکز مباحثی را عنوان کرد و افزود: 6 شرکت فعال در بخش های خدماتی مختلف در این مرکز حضوری پرثمر دارند که در حال حاضر به طور مستمر با سازمان های ذیربط به فعالیت می پردازند.

وی با بیان اینکه این مرکز بطور خصوصی و با حمایت ریاست جمهوری در حال فعالیت است، گفت: هدف از راه اندازی این مرکز توالی مدرسه، دانشگاه و فناوری، استعدادیابی، مهارت ورزی و آماده سازی، بکارگیری جوانان و دانشجویان علاقمند برای بازار کار می باشد.

بهاری اذعان داشت: مرکز نوآوری امکان بسیار مناسبی برای حمایت از شرکت های نوپا با حضور شتاب دهنده هاست و ایجاد زمینه برای ظهور و حمایت از خلاقیت نیروهای جوان، پذیرش نوآوران و کمک به ایجاد، پرورش و بقا فعالیت های نوآورانه و هدایت آنها به سمت فعالیت های گروهی می باشد.

به گفته وی؛ این مرکز در ایجاد تسهیلات برای فعالیت شرکت هایی که از ایده های برتری برخوردارند نیز آماده خدمت رسانی می باشد.

این مقام مسوول در پایان این نشست از همکاری های بین این مرکز با جهاددانشگاهی استقبال کرد و گفت: با توجه به اینکه این مرکز بر اساس تمرکز بر استعدادیابی و توانمندسازی جوانان شکل گرفته از هرگونه همکاری با جهاددانشگاهی در این رابطه استقبال به عمل می آوریم.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار تیم اجرایی مرکز نوآوری جوانان جهاددانشگاهی استان از یکی از شرکت های فعال در زمینه عمرانی بازدید به عمل آوردند.

کلید واژه ها: مرکز نوآوری جهاددانشگاهی شرکت جوانان


نظر شما :