تشریح فعالیت های مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از شبکه "آفتاب"

۰۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۱ کد : ۴۱۷۸۴ معاونت پژوهشی تاپ خبر
برنامه زنده معرفی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از شبکه آفتاب استان پخش شد.
تشریح فعالیت های مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از شبکه "آفتاب"

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محمد طالبی مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی در این برنامه ضمن ارایه معرفی این مرکز درمانی، گفت: این مرکز از سال93 فعالیت خود را در راستای انجام اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی راه اندازی شده و طی سال های گذشته توانسته است خدمات ارزشمندی به هموطنان استان مرکزی و سایر استان ها ارایه کند.

وی اظهارکرد: این مرکز از طریق پیشرفته ترین روش‌ها از جمله ICSI و IVF به درمان ناباروری می‌پردازد. بخش‌های مشاوره ناباروری، تخصصی مردان، تخصصی زنان و نازایی، مشاوره ژنتیک، اهدا، جنین شناسی، مشاوره و روانشناسی، آندرولوژی، سونوگرافی، اتاق عمل IVF و لاپاراسکوپی از بخش‌های درمانی این مرکز می‌ باشد.

طالبی اضافه کرد: تمامی مراحل درمان ناباروری زوجین در این مرکز درمانی به علت داشتن دستگاه های پیشرفته قابل انجام است و نیازی به ارجاع زوج ها برای گرفتن خدمات نازایی به سایر استان‌ ها نیست.

این مقام مسوول در ادامه به تشریح سایر بخش های این مرکز درمانی شامل بخش تخصصی زنان و نازایی، بخش تخصصی مردان(آندرولوژی)،بخش مشاوره ناباروری، بخش تخصصی ژنتیک و مشاوره ژنتیک، آزمایشگاه جنین شناسی، کلینیک پوست و زیبایی، کلینیک دیابت و غدد و ... پرداخت.

به گفته وی؛ مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان با هدف تقویت بنیان خانواده و ارائه امکانات نوین در زمینه درمان ناباروری مشغول فعالیت است.

کلید واژه ها: مرکز درمانی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان استان مرکزی


نظر شما :