قرائت زیارت عاشورا و جشن شعبانیه در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۸ کد : ۴۲۰۶۳ اخبار عمومی تاپ خبر
مراسم جشن و مولودی خوانی و زیارت عاشورا به مناسبت سالروز ولادت سه ریحانه بوستان رسالت در جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
قرائت زیارت عاشورا و جشن شعبانیه در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ سلام بر تو که گلویت، بوسه‌‏گاه پیامبر بود. ای خلاصه فاطمه و علی، بر ما بتاب که در تیرگی خاک، بی‏ آفتاب یاد تو، پامال عبور روزهاییم و تنها عشق است که می‌‏تواند در تعریف تو، قد راست کند.

امروز، خانه محقر علی، در آفتاب جمال تو، به مرکزیت عالم، شناخته خواهد شد و نور سرگردانِ حسین که سال‏‌ها پیش از خلقت آدم در افلاک غوطه می‏‌خورد، در قاب جسم خویش حلول خواهد کرد. بیا ای هم‏‌کلام جبرئیل و پیمبر، که عشق تو، هول قیامت و سکرات مرگ را بر ما آسان می‌‏کند.

به مناسبت ایام فرخنده میلاد سه ریحانه بوستان رسالت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، حضرت سید الساجدین امام زین العابدین(ع) و قمر بنی‌ هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) شیفتگان خاندان اهل بیت(ع) در مراسم زیارت عاشورا همراه با نوای مولودی خوانی، این روز خجسته را گرامی داشتند.

این مراسم به همت هیات صاحب الزمان(عج) جهاددانشگاهی استان مرکزی با رعایت پروتکل های بهداشتی در نماز خانه پردیس جهاددانشگاهی استان برگزار و از شرکت کنندگان با صرف صبحانه پذیرایی به عمل آمد.


نظر شما :