رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در دیدار نوروزی با کارکنان:

ساختار جهاددانشگاهی بر پایه مبانی دانش‌بنیان استوار است

۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۹ کد : ۴۲۶۷۲ اخبار عمومی تاپ خبر
رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به شعار امسال، اظهارکرد: امسال، سال تولید با تمرکز بر فعالیت‌های دانش‌بنیان نام‌گذاری شده است و جهاددانشگاهی که برپایه مبانی دانش‌بنیان استوار شده است در این خصوص وظایف سنگینی برعهده دارد.
ساختار جهاددانشگاهی بر پایه مبانی دانش‌بنیان استوار است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی‌صغر عفاری‌زاده، رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در دیدار نوروزی با کارکنان این واحد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن سال نو، ضرورت همکاری و تعامل در مجموعه را مورد تأکید قرار داد و افزود: امید است در سایه هم‌افزایی قدمی در راستای پیشرفت و ثبات برداریم.

ریل گذاری جهت حرکت پروژه‌های پیش روی مجموعه جهاددانشگاهی

وی با اشاره به پروژه‌های پیش روی مجموعه جهاددانشگاهی استان، اظهارکرد: تمام سعی بر این است که مسیر ریل‌گذاری شده حرکت کرده و به ایده‌آل‌های در نظر گرفته شده برسیم و تحقق این مهم مستلزم تلاش مضاعف در سال جدید است.

غفاری‌زاده سال جاری را سال تحقق پروژه‌های در نظر گرفته شده دانست و بیان کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید با تمرکز بر فعالیت‌های دانش‌بنیان نام‌گذاری فرمودند و پیرو فرمایشات ایشان جهاددانشگاهی که برپایه مبانی دانش‌بنیان استوار شده است وظایف سنگینی برعهده دارد.

در سال جدید مسئولان امر توجه بیشتری به جهاددانشگاهی داشته باشند

وی اضافه کرد: امید است در سال جدید مسئولان امر توجه بیشتری به جهاددانشگاهی داشته باشند. بدون شک اگر جهاد دانشگاهی در مرکز با قدرت پیش رود، شعب استانی نیز در ادامه مسیر قدرتمندتر از گذشته پیش خواهند رفت و شاهد اثرات مثمرثمرتری در استان‌ها خواهیم بود.

رئیس جهاددانشگاهی استان در پایان بیان کرد: در سال پیش رو انتظار است با در کنار هم بودن شاهد اتفاقات خوب باشیم و با همکاری یکدیگر پروژ‌های تعریف شده در حوزه سنگ و انار را به سامان رسانیم.  

منبع: ایکنا مرکزی

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی مجموعه پروژه دانش


نظر شما :