تجلیل از اساتید جهاددانشگاهی استان مرکزی به مناسبت بزرگداشت مقام معلم

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۲ کد : ۴۳۳۸۰ اخبار عمومی تاپ خبر
به همت روابط عمومی و معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی استان مرکزی از جمعی از جهادگران مدرس جهاددانشگاهی استان به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد تجلیل به عمل آمد.
تجلیل از اساتید جهاددانشگاهی استان مرکزی به مناسبت بزرگداشت مقام معلم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ در آستانه سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم با حضور رئیس و معاونان جهاددانشگاهی، از جمعی از همکاران مدرس مجموعه جهاددانشگاهی استان با اهدای گل و هدایایی قدردانی به عمل آمد.

دکتر علی اصغر غفاری زاده رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش اساتید و همکاران، روز معلم را به همه همکاران دانشگاهی تبریک گفت.

وی با اشاره به فعالیت مثمرثمر همکاران مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک و مرکز آموزش کوتاه مدت، اظهارکرد: امیدواریم با تلاش همه همکاران و اساتید شاهد شکوفایی هرچه بیشتر جهاددانشگاهی در حوزه آموزش باشیم.

دکتر وجیه الله پارسا رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک نیز با تبریک روز استاد به همکاران، تصریح کرد: این مرکز آموزشی از مراکز فعال در بین مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان قراردارد و در آینده نزدیک شاهد افزایش چندین برابری نرخ رشد دانشجو در این مرکز هستیم.

 شایان ذکر است؛ این مراسم با هدف تجلیل از مقام استاد و کارگر و بزرگداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری به همت روابط عمومی و معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی در ساختمان های جهاددانشگاهی استان، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک و مرکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی اراک برگزار شد.

کلید واژه ها: علمی کاربردی جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی اراک مرکز آموزش


نظر شما :