مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی استان مرکزی:

رویداد اکسیر ویژه تعاونگران برگزار می شود

رویداد اکسیر ویژه تعاونگران برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی استان مرکزی ، به همت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی استان مرکزی، رویداد "اکسیر" ویژه تعاونگران و صاحبان ایده کسب و کار همزمان با دهه فجر برگزار می شود.

فاطمه غنی پور مدیر ستفا استان مرکزی با اعلام این خبر، افزود: با توجه به فعالیت های اجرایی معاونت امور تعاون و در راستای الهام گیری شرکتهای تعاونی برتر و شناسایی صاحبان ایده ها و بهره گیری از ایده های نوآور و ایجاد تعامل بین تعاونگران و صاحبان ایده کسب و کار، رویداد اکسیر ویژه تعاونگران همزمان با ایام دهه فجر برگزار می شود.

وی اظهارکرد: برگزاری استارت آپ می تواند یک فرصت منحصر به فرد جهت تعامل با برندها و هم افزایی با سایر کسب و کارهای متمرکزدر حوزه تعاون باشند.

غنی پور ادامه داد: رویدادها می توانند به ارائه راه حل های نوآورانه جهت حل معضلات و مشکلات سازمانها، نهادها و شرکت ها به ویژه تعاونی ها کمک نمایند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه رویداد اکسیر یک پانل تخصصی یک روزه با حضور تیم هایی از تعاونی ها ، دانشجویان و اعضا هیات علمی دانشگاهها برگزار می شود و به حل مشکلات و ارائه راهکارهای جدید در بخش تعاونی می پردازد، افزود: برگزاری چنین نشست های تخصصی می تواند عامل توسعه اقتصاد کشور و ایجاد شرکتهای تعاونی دانش بنیان باشد.

 


نظر شما :